Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Pytania i odpowiedzi

DLACZEGO WARTO WYBRAĆ FLOWER EXPRESS I NAM ZAUFAĆ

Przede wszystkim dlatego że mamy bardzo duże doświadczenie w pracy z kwiatami i wiemy co robimy, znamy kwiaty i ich tajniki. Nasza mapa dostawców roślin jest bardzo szeroka. Potrafimy pracować z kwiatami, dobierać i komponować odpowiednie gatunki ze sobą zarówno kolorystycznie jak i charakterologicznie. Wyczarujemy dla Państwa piękny bukiet okolicznościowy, romantyczny flower box czy inne kwiatowe kompozycje dostosowane do okazji zgodnie ze sztuką zasadami kompozycji i paletą barw. Mogą Państwo spokojnie zaufać naszemu doświadczeniu i poczuciu estetyki i zdać się na nasze pomysły w tworzeniu kompozycji.
Jednak o gustach się nie dyskutuje, dlatego cierpliwie przyjmiemy wszystkie sugestie i zalecenia z Państwa strony, tak aby stworzona przez nas kompozycja odpowiadała w 100% Państwa oczekiwaniom.
Pracujemy na kwiatach i roślinach świeżych, wysokiej jakości, gdyż zarówno dla nas jak i dla Państwa powinna być to czysta przyjemność. 

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE

Zamówienia można składać za pośrednictwem naszego sklepu internetowego flowerexpress.pl, mailowo na adres: info@flowerland.pl lub telefonicznie pid nr telefonu: 502 101 901

Instrukcję zamówienia w sklepie internetowym znajdziesz tutaj

W JAKI SPOSÓB ZAMÓWIĆ STAŁĄ DOSTAWE KWIATÓW TZW. KWIATOWY ABONAMENT

Bardzo prosto! Wysarczy wybrać odpowiedni produkt kwiatowy w zakładce "Kwiatowy abonament", następnie wybrać/wpisać częstotliwość jego dostarczania (co tydzień, co miesiąc, raz w roku, inne), uzupełnić adres dostawy oraz dzień w którym należy dostarczać kwiatową przesyłkę. I cieszyc się szczęściem obdarowywanej osoby :)

CO TO SĄ LISTY KWIATOWE

Flower express oferuje usługę dostarczania tzw. listów kwiatowch, są to są kwiaty cięte, odpowiednio zapakowane w estetyczne pudełko i wysyłane w formie płaskiej przeszyłki (listu).
Tak zapakowane i dostarczone kwiaty następnie sami przekładamy do naczynia z wodą i dowolnie aranżujemy. Pomsył doskonale sprawdza się jako codzienny dodatek, który doda blasku i uśmiechu do zwyłkego dnia.

CZY REALIZUJEMY USŁUGI DLA FIRM

Tak, oczywiście, Flower express secjalizuje się w obsłudze Klientów biznesowych. Swoją ofertę kierujemy zarówno do małych firm jak również korporacji.
Najczęstszą formą wspólpracy jest abonament kwiatowy, czyli regularne dostarczanie kwiatów w wybrany dzień z określoną częstotliwością (np. świeże kwiaty na recepcję raz na tydzień). A także dodatkowe kwiatowe wstawki specjalne, wszelkiego rodzaju dekoracje na konferencje, meetingi, do VIP roomów.
Ponadto podążając za najnowszymi trendami eco, aranżujemy w firmach zieloną przestrzeń (rośliny zielone w donicach, ściany zielone).
W okresach szczególnych i świątecznych zapewniamy aranżację tematyczną Państwa firmy, biura i przestrzeni firmowej  (dekoracje sezonowe, np. choinki wraz z prezentami na Boże Narodzenie).
Dodatkowo oferujemy pakiet usług okolicznościowych jak np welcome baby (prezent dla pracownicy z okazji urodzin dziecka), bukiety/kosze/flowerboxy okolicznościowe dla Państwa klientów i pracowników.

ZASIĘG NASZEGO DZIAŁANIA - CZYLI GDZIE DOSTARCZAMY KWIATY

Realizujemy usługi dostarczenia kwiatów na terenie całej Polski. Specjalizujemy się w kwiatowych przesyłkach na terenie Krakowa i okolic.

CZY ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENI MUSZĘ ZAŁOŻYĆ KONTO

Aby złożyć zamówienie nie ma obowiązku rejestrowania się i zakładania konta. W takim przypadku należy wybrać opcję "zakup bez rejestracji" i wpisać odpowiednie dane.
Jednak, zachęcamy do założenia konta, ułatwi to Państwu składanie kolejnych zamówień, usługa jest całkowicie bezpłatna i nieuciążliwa, a dla zarejestrowanych Klientów mamy rabaty i upominki.

JAKIE DANE POTRZEBNE SĄ DO ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA

W celu realizacji zamówienia potrzebne są dane osoby składającej zamówienie (imię i nazwisko, dane adresowe, telefon, mail). Jeżeli przesyłka ma być dostarczona na inny niż wskazany adres osoby składającej zamówienie, czyli np. w przypadku wysyłki przesyłki jako prezent, należy wpisać dane odbiorcy przesyłki zaznaczając pole "Inny adres wysyłki". Prosimy o podanie danych odbiorcy: imię i nazwisko, dane adresowe, telefon.
Bardzo prosimy o dokładne sprawdzenie poprawności wprowadzonych danych (zwłaszcza adres dostawy, telefon odbiorcy), gdyż ułatwi to oraz przyspieszy proces dostarczenia przesyłki przez kuriera.

CZY ZAMÓWIONE KOMPOZYCJE BĘDĄ ŚWIEŻE I BĘDĄ DOBRZE WYGLĄDAŁY

Wszystkie wykonywane przez nas kompozycje i bukiety są tworzone z wysokiej jakości roślin. Gwarantujemy ich świeżość poprzez sprawdzone kanały dostawców oraz profesjonalny proces przechowywania.
W przypadku wysyłek na terenie Polski dokładamy najwyższych starań, aby system usługi dostarczenia był na równie wysokim poziomie co same kompozycje. Na początek starannie pakujemy i zabezpieczamy nasze produkty, tak aby nic im się nie stało podczas transportu i zachowały swoją świeżość, a następnie monitorujemy proces transportu.

Dostawy realizowane na terenie Krakowa i okolic są bezpieczne w 100%, gdyż korzystamy z usług sprawdzonych kurierów, którzy są szkoleni jak w odpowiedni sposób obchodzić się z delikatnym materiałem roślinnym.

JAKI JEST CZAS OCZEKIWANIA NA KWIATOWĄ PRZESYŁKĘ

Zamówienia realizujemy najczęściej w terminie 24h (następny dzień roboczy od złożenia zamówienia). Istnieje możliwość realizacji zamówienia w ten sam dzień. W tym celu najlepiej jest się skontaktować bezpośrednio z naszym sklepem pod nr telefonu: 502 101 901 w celu uzgodnienia szczegółów dostawy.

Na terenie Krakowa i okolic zamówienia realizujemy od pon-sb w godzinach 8.00-18.00, a także w soboty w godzinach 8.00-16.00 (godzina do indywidualnego ustalenia z Państwem). Istnieje możliwość dostawy poza ustalonymi godzinami, jednak w tym celu najlepiej jest się skontaktować bezpośrednio z naszym sklepem pod nr telefonu: 502 101 901 w celu uzgodnienia szczegółów dostawy.

W wyjątkowych sytuacjach, np. w przypadku braku dostępności odpowiedniej ilości kwiatów, szczególnych świąt termin realizacji zamówienie może się wydłużyć, o czym zostaniecie Państwo niezwłocznie poinformowany mailowo lub telefonicznie.

CO SIĘ DZIEJE, GDY KURIER NIE ZASTANIE NIKOGO POD WSKAZANYM ADRESEM

Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem profesjonalnej firmy kurierskiej, albo kurierem Flower Express (Kraków i okolice). Kurier ma obowiązek dostarczyć zamówienie pod wskazany adres, z zachowaniem należytej staranności. W przypadku, gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, albo nie będzie mógł się z nim skontaktować, kurier może zostawić przesyłkę innej osobie, przebywającej pod danym adresem. Jeżeli nie będzie nikogo, komu można zostawić przesyłkę oraz nie będzie możliwości kontaktu telefonicznego z odbiorcą lub z nadawcą w celu ustalenia innego terminu dostawy, przesyłka zostanie zwrócona do siedziby Flower Express (Kraków i okolice) lub do najbliższego punktu odbioru, opisanego na awizo (teren Polski). W ramach opłaconej usługi dostawy, gwarantujemy jedno doręczenie przez kuriera. Prosimy o rozważne wybranie odpowiedniej godziny, przedziału godzin lub pory dnia doręczenia, kiedy będziemy mogli dostarczyć zamówienie. Prosimy również o podanie numeru kontaktowego do nadawcy i odbiorcy. Istnieje możliwość ponownego umówienia terminu odbioru, jednak jest to usługa dodatkowo płatna. 

KIEDY DOWIEM SIĘ, ŻE PRZESYŁKA ZOSTAŁA DOSTARCZONA
 
Niezwłocznie, po dostarczeniu przesyłki pod wskazany adres przez kuriera otrzymają Państwo informację mailowo lub telefonicznie o jej statusie.
Jeżeli kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem skontaktujemy się z Państwem mailowo lub telefonicznie.

JAKIE SĄ FORMY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE

Po dokonaniu zamówienia przesyłki kwiatowej można opłacić ją w następujący sposób:
- przelew bankowy (w celu szybszej realizacji zamówienia można wysłać potwierdzenie przelewu na adres info@flowerland.pl
- dotpay
- gotówką lub kartą przy odbiorze

JEŻELI WYSYŁAM PRZESYŁKĘ KWIATOWĄ W FORMIE PREZENTU, TO CZY ODBIORCA OTRZYMA WRAZ Z PRZESYŁKĄ DOWÓD ZAKUPU?

Dowód zakupu załączamy do przesyłki tylko w przypadku wyboru adresu wysyłki osoby zamawiającej. Jeżeli wybieramy inny adres do wysyłki zaznaczając pole "Inny adres wysyłki", to z zasady traktujemy to jak wysyłkę prezentu i w takim przypadku nie dołączamy dowodu zakupu do przesyłki. Dowód zakupy wysyłamy wtedy mailowo na wskazany w zamówieniu adres email osoby zamawiającej.
Jeżeli mają Państwo życzenie, aby mimo innego adresu wysyłki, dołączyć do przesyłki dowód zapłaty, prosimy o wpisanie takiej informacji w pole "dodatkowe informacje" podczas uzupełniania danych w procesie składania zamówienia.

CZY JEST MOŻLIWOŚĆ DOŁĄCZENIA BILECIKU DO ZAMÓWIENIA

Tak, na etapie składania zamówienia, zanim klikniemy "do koszyka" proszę wpisać treśc bileciku w pole "Tekst bileciku (opcjonalnie)". Bilecik dopasowujemy kolorystycznie do zamówienia. Usługa jest całkowicie bezpłatna. Jeżeli nie zostanie wpisana treść bileciku przez Zamawiającego, bilecik nie zostanie dołączony do zamówienia.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl