Jak przesadzać rośliny
Najlepiej zacząć od tego aby określić czy rośliny w danym momencie potrzebują przesadzania.
Najlepiej zacząć od tego aby określić czy rośliny w danym momencie potrzebują przesadzania.
Przede wszystkim dlatego że mamy bardzo duże doświadczenie w pracy z kwiatami i wiemy co robimy, znamy kwiaty i ich tajniki. Nasza mapa dostawców roślin jest bardzo szeroka. Potrafimy pracować z kwiatami, dobierać i komponować odpowiednie gatunki ze sobą zarówno kolorystycznie jak i charakterologicznie. Wyczarujemy dla Państwa piękny bukiet okolicznościowy, romantyczny flower box czy inne kwiatowe kompozycje dostosowane do okazji zgodnie ze sztuką zasadami kompozycji i paletą barw. Mogą Państwo spokojnie zaufać naszemu doświadczeniu i poczuciu estetyki i zdać się na nasze pomysły w tworzeniu kompozycji.
Jednak o gustach się nie dyskutuje, dlatego cierpliwie przyjmiemy wszystkie sugestie i zalecenia z Państwa strony, tak aby stworzona przez nas kompozycja odpowiadała w 100% Państwa oczekiwaniom.
Pracujemy na kwiatach i roślinach świeżych, wysokiej jakości, gdyż zarówno dla nas jak i dla Państwa powinna być to czysta przyjemność.
JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE
Zamówienia można składać za pośrednictwem naszego sklepu internetowego flowerexpress.pl, mailowo na adres: info@flowerland.pl lub telefonicznie pid nr telefonu: 502 101 901
Instrukcję zamówienia w sklepie internetowym znajdziesz tutaj
W JAKI SPOSÓB ZAMÓWIĆ STAŁĄ DOSTAWE KWIATÓW TZW. KWIATOWY ABONAMENT
Bardzo prosto! Wysarczy wybrać odpowiedni produkt kwiatowy w zakładce "Kwiatowy abonament", następnie wybrać/wpisać częstotliwość jego dostarczania (co tydzień, co miesiąc, raz w roku, inne), uzupełnić adres dostawy oraz dzień w którym należy dostarczać kwiatową przesyłkę. I cieszyc się szczęściem obdarowywanej osoby :)
CO TO SĄ LISTY KWIATOWE
Flower express oferuje usługę dostarczania tzw. listów kwiatowch, są to są kwiaty cięte, odpowiednio zapakowane w estetyczne pudełko i wysyłane w formie płaskiej przeszyłki (listu).
Tak zapakowane i dostarczone kwiaty następnie sami przekładamy do naczynia z wodą i dowolnie aranżujemy. Pomsył doskonale sprawdza się jako codzienny dodatek, który doda blasku i uśmiechu do zwyłkego dnia.
CZY REALIZUJEMY USŁUGI DLA FIRM
Tak, oczywiście, Flower express secjalizuje się w obsłudze Klientów biznesowych. Swoją ofertę kierujemy zarówno do małych firm jak również korporacji.
Najczęstszą formą wspólpracy jest abonament kwiatowy, czyli regularne dostarczanie kwiatów w wybrany dzień z określoną częstotliwością (np. świeże kwiaty na recepcję raz na tydzień). A także dodatkowe kwiatowe wstawki specjalne, wszelkiego rodzaju dekoracje na konferencje, meetingi, do VIP roomów.
Ponadto podążając za najnowszymi trendami eco, aranżujemy w firmach zieloną przestrzeń (rośliny zielone w donicach, ściany zielone).
W okresach szczególnych i świątecznych zapewniamy aranżację tematyczną Państwa firmy, biura i przestrzeni firmowej (dekoracje sezonowe, np. choinki wraz z prezentami na Boże Narodzenie).
Dodatkowo oferujemy pakiet usług okolicznościowych jak np welcome baby (prezent dla pracownicy z okazji urodzin dziecka), bukiety/kosze/flowerboxy okolicznościowe dla Państwa klientów i pracowników.
ZASIĘG NASZEGO DZIAŁANIA - CZYLI GDZIE DOSTARCZAMY KWIATY
Realizujemy usługi dostarczenia kwiatów na terenie całej Polski. Specjalizujemy się w kwiatowych przesyłkach na terenie Krakowa i okolic.
CZY ABY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENI MUSZĘ ZAŁOŻYĆ KONTO
JAKIE DANE POTRZEBNE SĄ DO ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA
CZY ZAMÓWIONE KOMPOZYCJE BĘDĄ ŚWIEŻE I BĘDĄ DOBRZE WYGLĄDAŁY
Wszystkie wykonywane przez nas kompozycje i bukiety są tworzone z wysokiej jakości roślin. Gwarantujemy ich świeżość poprzez sprawdzone kanały dostawców oraz profesjonalny proces przechowywania.
W przypadku wysyłek na terenie Polski dokładamy najwyższych starań, aby system usługi dostarczenia był na równie wysokim poziomie co same kompozycje. Na początek starannie pakujemy i zabezpieczamy nasze produkty, tak aby nic im się nie stało podczas transportu i zachowały swoją świeżość, a następnie monitorujemy proces transportu.
Dostawy realizowane na terenie Krakowa i okolic są bezpieczne w 100%, gdyż korzystamy z usług sprawdzonych kurierów, którzy są szkoleni jak w odpowiedni sposób obchodzić się z delikatnym materiałem roślinnym.
Zamówienia realizujemy najczęściej w terminie 24h (następny dzień roboczy od złożenia zamówienia). Istnieje możliwość realizacji zamówienia w ten sam dzień. W tym celu najlepiej jest się skontaktować bezpośrednio z naszym sklepem pod nr telefonu: 502 101 901 w celu uzgodnienia szczegółów dostawy.
Na terenie Krakowa i okolic zamówienia realizujemy od pon-sb w godzinach 8.00-18.00, a także w soboty w godzinach 8.00-16.00 (godzina do indywidualnego ustalenia z Państwem). Istnieje możliwość dostawy poza ustalonymi godzinami, jednak w tym celu najlepiej jest się skontaktować bezpośrednio z naszym sklepem pod nr telefonu: 502 101 901 w celu uzgodnienia szczegółów dostawy.
W wyjątkowych sytuacjach, np. w przypadku braku dostępności odpowiedniej ilości kwiatów, szczególnych świąt termin realizacji zamówienie może się wydłużyć, o czym zostaniecie Państwo niezwłocznie poinformowany mailowo lub telefonicznie.
Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem profesjonalnej firmy kurierskiej, albo kurierem Flower Express (Kraków i okolice). Kurier ma obowiązek dostarczyć zamówienie pod wskazany adres, z zachowaniem należytej staranności. W przypadku, gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod wskazanym adresem, albo nie będzie mógł się z nim skontaktować, kurier może zostawić przesyłkę innej osobie, przebywającej pod danym adresem. Jeżeli nie będzie nikogo, komu można zostawić przesyłkę oraz nie będzie możliwości kontaktu telefonicznego z odbiorcą lub z nadawcą w celu ustalenia innego terminu dostawy, przesyłka zostanie zwrócona do siedziby Flower Express (Kraków i okolice) lub do najbliższego punktu odbioru, opisanego na awizo (teren Polski). W ramach opłaconej usługi dostawy, gwarantujemy jedno doręczenie przez kuriera. Prosimy o rozważne wybranie odpowiedniej godziny, przedziału godzin lub pory dnia doręczenia, kiedy będziemy mogli dostarczyć zamówienie. Prosimy również o podanie numeru kontaktowego do nadawcy i odbiorcy. Istnieje możliwość ponownego umówienia terminu odbioru, jednak jest to usługa dodatkowo płatna.
JAKIE SĄ FORMY PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIE
JEŻELI WYSYŁAM PRZESYŁKĘ KWIATOWĄ W FORMIE PREZENTU, TO CZY ODBIORCA OTRZYMA WRAZ Z PRZESYŁKĄ DOWÓD ZAKUPU?
Dowód zakupu załączamy do przesyłki tylko w przypadku wyboru adresu wysyłki osoby zamawiającej. Jeżeli wybieramy inny adres do wysyłki zaznaczając pole "Inny adres wysyłki", to z zasady traktujemy to jak wysyłkę prezentu i w takim przypadku nie dołączamy dowodu zakupu do przesyłki. Dowód zakupy wysyłamy wtedy mailowo na wskazany w zamówieniu adres email osoby zamawiającej.
Jeżeli mają Państwo życzenie, aby mimo innego adresu wysyłki, dołączyć do przesyłki dowód zapłaty, prosimy o wpisanie takiej informacji w pole "dodatkowe informacje" podczas uzupełniania danych w procesie składania zamówienia.
CZY JEST MOŻLIWOŚĆ DOŁĄCZENIA BILECIKU DO ZAMÓWIENIA
Tak, na etapie składania zamówienia, zanim klikniemy "do koszyka" proszę wpisać treśc bileciku w pole "Tekst bileciku (opcjonalnie)". Bilecik dopasowujemy kolorystycznie do zamówienia. Usługa jest całkowicie bezpłatna. Jeżeli nie zostanie wpisana treść bileciku przez Zamawiającego, bilecik nie zostanie dołączony do zamówienia.