Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

W przypadku Konsumentów - co do zasady przysługuje im prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Uwaga! Zgodnie z Ustawą prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Od umowy można odstąpić, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
- elektronicznie na adres: shop@flowerexpress.pl lub
- pisemnie na adres ul. Pszenna 5/15, 30-654 Kraków.
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, dane adresowe (e-mail, adres do korespondencji), nr telefonu, data zawarcia umowy, numer zamówienia, nazw banku i numer rachunku bankowego. 

Zwrotu rzeczy należy dokonać niezwłocznie na adres: ul. Wolska 2, 30-663 Kraków, jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia odstąpienia od umowy.

Od umowy można odstąpić w terminie 14 dni:
- dla umowy, z której wynika, że wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od dnia odebrania rzeczy przez Państwa lub osobę trzecią inną niż przewoźnik i wskazaną przez Państwa, która weszła w posiadanie rzeczy;
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

REKLAMACJE

Co do zasady reklamację można zgłaszać w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

W przypadku gdy zakupiony towar okaże się wadliwy, mają Państwo prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację proszę wysłać:
- elektronicznie na adres: shop@flowerexpress.pl lub
- pisemnie na adres ul. Pszenna 5/15, 30-654 Kraków.

Reklamowany towar proszę wysłać niezwłocznie na adres: ul. Wolska 2, 30-663 Kraków wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

W związku z wadą rzeczy można żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

 Rozpatrzenie reklamacji  nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl